سـایــدا جــانسـایــدا جــان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

❤ سـایـدا : سایـه ی مـادر ❤

78. ب یاد پارسال

1392/4/12 14:05
نویسنده : مادرت
505 بازدید
اشتراک گذاری

آرامش بی نهایت من !

نمی دانی امروز چقدر ب یاد دوران بارداریم افتاده ام .

پارسال این روزها ، خاطره های خوب را برایم تداعی می کند .
روزهایی را یاد می کنم که مهمان دلم بودی ، کوچک بودی ، خیلی کوچک !
جنینی که با تکان دادن دست و پاهایش قلبم را می لرزاند هر بار ...


می دانی آن روزها آرزویم این بود ک چشمانم به جمال تــو روشن شود .
ببینم که به پدرت شباهت داری یا به من ؟!!

و حالا تـو در آستانه ی 1 سالگی هستی نــازنینم .
چقدر زود بزرگ شدی همه ی هستی من .
چقدر زود این 1 سال گذشت !

قلبــــــــم ؛
قلبم ، فدای تو یک ساله ی پاک !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پارسا
12 تیر 92 14:12
عزيزم پيشاپيش تولدت مبارك


مرسی مامان پارسا
مامان مریم
13 تیر 92 13:43
یک سالگیت مبارکککککککک عزیزم دوازه شاخه گل تقدیم تو به تعداد ماههای زندگیت