سـایــدا جــانسـایــدا جــان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

❤ سـایـدا : سایـه ی مـادر ❤

53. واکسن 6 ماهگـی

1391/10/26 11:42
نویسنده : مادرت
257 بازدید
اشتراک گذاری

پــرنسس کوچولوی من ؛

امروز ب همراه آقای پدر رفتیم مرکز بهداشت برای زدن واکسن شما ..

لحظاتی قبل از واکسن برایمان آواز می خواندی و می خندیدی .

ولی وقتی درد را احساس کردی چنان گریه ای سر دادی ک جگرم آتش گرفت .

مادر فدای اشک های پاکت .

دوستت دارم بی تا /.

+ قد 65 و وزن 7.500 ، دور سر 42

مامانی از دیروز غروب تب کردی ...
تبت هم نسبتا بالا بود .

دیشب تو خواب همش ناله می کردی الهی بمیرم برات مادر .
تا صبح بالاسرت نشستم و پاشویت کردم .

خداروشکر صبح تبت پایین اومد و الانم داری برای خودت آواز می خونی .

مادر فدات صدای قشنگت .

همیشه خوب باش نابغه ی تابستانی من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فهیمه مامی مهتا
26 دی 91 13:47
آخی عزیییییزم از دست این واکسن ها ..... من هم دخمل دارم وقت کردی بهمون سر بزن تا تبادل لینک کنیم .
الی مامان الینا
28 دی 91 15:39
الهییییییی جونم واکسن زده دردش اومده بمیرم قربونش برم که هر روز داره بزرگ تر و خوشگل تر میشه ماشالله
آتنا مامان آرنیکا
3 اسفند 91 0:15
"نابغه ی تابستانی من" اوووخی