سـایــدا جــانسـایــدا جــان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

❤ سـایـدا : سایـه ی مـادر ❤

47. شما 2 نفر

1391/9/19 9:09
نویسنده : مادرت
214 بازدید
اشتراک گذاری

تــو و دختــرمان ؛

معنای زنده بودن من ، با شما بودن است .
نزدیک ، دور
سیر ، گرسنه
رها، اسیر
دلتنگ ، شاد
آن لحظه ای ک بی شما سرآید مرا مباد .

مفهوم مرگ من
در راه سرافرازی شـما ، در کنار شما
مفهوم زندگی است .

معنای عشق نیز در
در سرنوشت من
با شما ، همیشه با شما ، برای شما زیستن است .

دختـر محبوب من!

اين روزها عجيــب وابسته شدی به آقای پــــــدر .
به محــض دیدن صورت گرم و مهربونش ، چنان دست و پا میزنی ، برایش می خندی و دلبری می کنی .
آخ كه چه لذتی داره تماشای عاشقی كردن ِ عشـــق های زندگی من .

دختـــرم ؛ پدرت عاشـــق توست . بی اندازه !

چقدر خوبه ک هر دو ، برای من اید ، فقط من !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)