سـایــدا جــانسـایــدا جــان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

❤ سـایـدا : سایـه ی مـادر ❤

16. دلتنگی های دوران بارداری

1391/4/18 14:46
نویسنده : مادرت
2,854 بازدید
اشتراک گذاری

دختـرم سـایدا ؛

دیروز ب همراه بابایی رفتیم سونو ... آخرین سونوی این دوران ( خوب بودی مثل همیشه ) .

و این روزها ، روزهای آخر است ک تو در منی ...

باور کردنش سخت است دختــرم .

دلم تنگ می شود برای :

تمام دردها ، ناراحتی ها و بی خوابی ها

تمام بی اشتهایی ها ، بد ویاری ها

تمام استرس ها ، بی قراری ها و نگرانی هایم بابت سلامتیت

دلم تنگ میشود برای تکان خوردنت ، سکسکه هایت و سفت شدنت هایت 

برای شکم خالی بدون تــو

دلم تنــگ می شود ...

اما ؛

چاره ای نیست کوچــولوی من ، باید بیایی !

سالم و شاد بیا دختـر زیبــاروی من ، من و پدرت منتظرت هستیم ...

منتظر دیدنت ، در آغوش کشیدنت و بوسیدنت .

خدایــا فقط  ٦ روز تا مــادر شدنم باقی مانده ،

٦ روز تا سه نفره شدمان .

این دوران هر چند سخت گذشت ، گذشت دختـــرکم .

.

و در آخر ای آفـریدگار هستی نگاهبان سایــدای من باش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ستایش
18 تیر 91 9:57
سلام عزیزم امیدوارم زایمان راحت و خوبی داشته باشی و نی نی نازتون به سلامتی متولد بشه
سغیده
19 تیر 91 13:59
اکرم عزیم امیدوارم به خوبی و خوشی سایدا رو بدنیا بیاری منم دلم برای اون دوران تنگ شده