سـایــدا جــانسـایــدا جــان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

❤ سـایـدا : سایـه ی مـادر ❤

74. سفر

1392/3/18 11:21
نویسنده : مادرت
488 بازدید
اشتراک گذاری

نازنـین بـی همتـای من ؛

باز هم ی تجربه سفر دیگر با حضـــور زیبــای تــو اینبار ب مشــهد مقـــدس .
ب مدت 4 شب و 5 روز از 12 خرداد ماه تا 16 ام در هتل جهان .

چقـــــــــــدر سفر 3 نفریمان خوش گذشت یادش بخیر .

با هم ب زیارت رفتیم و نیازهایـمان را مرور کردیم .
نيازهایی كه تمامش برای تـو و آقای پـدر بود . برای سلامتی شما ، خوشبختی و آسايش مان ...
و برای آنهايی كه التماس دعا داشتند دعا كرديم .

ساعت ها داخل آن حياط با صفا می نشستيم و تو 4دست و پا ب این طرف و آن طرف می رفتی .
به هر كه ميرسيدی لبخند میزدی و دلبـری می کردی .
و من يك كلمه مشترک از همه شان ميشنيدم ؛ "ماشاالله " .

ب خودم می باليدم كه مـــــــادرت هستم .
مادر يک فرشته نازنينی مانند تـو .

یادش بخیر با دوستان اهل مشهد هم ديدار كرديم .
دوستان مجازی كه جزئی از روزمره گيمان شدند و عجيـــب دوستشان داريم .
همگي مهربان و دلنشين . خوشمان آمد .

خوشحالم از اينكه عاقبت نذرمان ، ک حضور تو در آن مکان مقدس بود را ادا کردیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نونا
11 تیر 92 16:57
اکی میخوامت


من بیشتر می خوامت حمیده جونم
عاااااااااااااااااااشقتم .
گل پسرمو ببوووووووس .