سـایــدا جــانسـایــدا جــان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

❤ سـایـدا : سایـه ی مـادر ❤

69. خواب

1392/2/13 9:22
نویسنده : مادرت
455 بازدید
اشتراک گذاری

نـازنـین کـوچـکـم ؛

چندین شب است ک تـو را در اتـاقت می خوابانم .

شب اول خیلی برایمان سخت بود ، تـو ناآرام بودی ولی بلاخره خوابت برد .

تا صبح خواب ب چشمم نیامد !
نگران اینکه بیدار بشی و من نباشم کنارت ، صدایت را نشنوم .
ولی تا خود صبح بیدار نشدی .

خداروشـکر ...
آسوده بخواب آرام جان مـــن .
من هستم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الی مامان الینا
14 اردیبهشت 92 22:41
الهیییییی بگردم دخمرمون دیگه بزرگ شده تنهایی تو اتاقش میخوابه جونمممممممم



فدات بشم الی بامحبتم مرسی
من همچنان برام رمزه نشون نمیده ... قبلنا بلاگفا برام مشکل داشت الان نینی وبلاگ
الینا خانم دخمل خوشگلمو ببوس
راستی چرا کلوپ نمیای ؟ بیا بگپیم
مامان مریم
15 اردیبهشت 92 9:20
قربون سایدا جونی که دیگه خانوم شده وتوی اتاق خودش میخوابه
اکرم جون ببوس این پرنسس رو از طرف من


مرسی مریم جان خدانکنه ...
جیگر من محمد عماد چطوره ؟
از طررررررف من حسابی بچلونش