سـایــدا جــانسـایــدا جــان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

❤ سـایـدا : سایـه ی مـادر ❤

29. پستونک

1391/7/20 23:04
نویسنده : مادرت
231 بازدید
اشتراک گذاری

جـان مـادر ، نفسـم ؛

از 20 روزگـیت تلاش میکردم ک پستونک ب دهـان بگیــری
اما تــو خوشت نمی آمد و پس میزدی ،
و من بی خیـال پستونـک شدم .

ب پیشنـهاد دوستـان چند روز پشت هم کنـارت مینشـستم و با پس زدنـت مبـارزه میـکردم ،
ک بلاخـره موفـق شدم ...

شروع مک زدن تـو 34 روزگی ات بود .

و در حال حاضر ک 86 روزت است عاشق پستونک ات هستی ...

با پستونک ب خواب میروی ، با پستونک ساکت میشوی و از گریه کردن دست میکشی و ...

می پرستمــت گــل گنـدمم /.

4 روز دیگر 3 ماهـه میشوی سایــدای من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله آرام
23 مهر 91 8:02
مامان آرشیدا قند عسل
4 آبان 91 13:06
عزیز دلم با این پستونکت ناناز خاله بوس واسه تو