سـایــدا جــانسـایــدا جــان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

❤ سـایـدا : سایـه ی مـادر ❤

23. 2 ماهگـی

1391/6/22 11:28
نویسنده : مادرت
363 بازدید
اشتراک گذاری

                                          " 2 ماهگي ات مبــــــارک عشــق من "

2 ماه میـگذرد و من هنـوز در پی کشـف تــو نازنیـنم هستم .

فرشـته ی پـاک من !

تو به من ، زندگـــی دوباره دادی و برای من معجزه ی بزرگــــی !

پروردگارا شكرتـــــ ...

+ قد 54 و وزن 4.700

هزار ماشاالله .

دختـرم ، نفسم ؛

نرم نرمک به رویم لبخند میزنی ...

وقتی باهات صحبت میکنم کلی خوشحالی میکنی ...

وقتی دستای ظریفت را میگیرم ، خودت رو ب جلو می کشانی ...

وقتی روی پاهای کوچکت میگذارمت ، وزنت را تحمل میکنی و روی پایت می ایستی ...

وقتی موزیک شاد برایت میگذارم ، ذوق میکنی و دست و پا میزنی ...

از کنارت ک میگذریم با چشمهای معصومت دنبالمان میکنی ...

وقتی میرویم بیرون هی سرت را این طرف و آن طرف میکنی و همه جا رو نظاره میکنی و بلاخره آرام می خوابی ...

عاشق ماشین ، حمام ، پستونکت هستی ...

و ...

می خواهـمت ، تـو تمـام زندگـی منـی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)