سـایــدا جــانسـایــدا جــان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

❤ سـایـدا : سایـه ی مـادر ❤

19. مــاه من

1391/4/30 16:08
نویسنده : مادرت
322 بازدید
اشتراک گذاری

تـو آمدی و بهترین ملودی دنیایـم شد صدای تپش قلــبت
تـو آمدی و نگاهت شد چهارچوب قاب دیدگانــم
تـو آمدی و بر بلندترین احساسات مــادرانه ام پرچم فتح برافراشتی
تـو آمدی و مرا مـــادر کردی ب تمام وسعت معنـا
.
.
  " روز آفرينش ات مبـــارك نوگل باغ زندگی مان"

پرنسس من ؛

عاقبت آمدی و چـه خوش آمدی عزیزکـــــــــــم .

دوستت دارم فرشته كوچكم .

 + قد 46 و وزن 2800 و دور سر 33

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ماهور و مامانش
30 تیر 91 18:06
تولد مبارك عزيزم خوش اومدي به دنيا به اين دنياي زيبا عاقبت به خير بشي انشاالله
نازگلی
1 مرداد 91 0:54
ای جان ببین چه نگاهی می کنه اکرم جون تبریک می گم ایشالا خدا برات حفظش کنه
فاطمه
1 مرداد 91 1:30
الهههههی قربونت بره خاله هزارماشالله اکرم جونم خیلی خیلی بهت تبریک میگم
انا
2 مرداد 91 21:26
وای خدا خیلی نازه... مثل فرشته ها می مونه ماشالا.... شبیه تربچه است... پارمیس هم بدنیا اومد شبیه تربچه بود .... خدا حفظش کنه مبارکباشه قدمش
خاله آرام
3 مرداد 91 11:10
تولد تولد تولدتتتتتتتتتتتتت مبارككككككككككككككككك بسلامتي و دل خوشي و عاقبت بخيري
مامان الی
3 مرداد 91 12:23
اکرم جونم سلاممممممممممم خیلی خوشحالم که حاله خودت و سایدا کوچولو خوبه ایشالا مبارک باشه خدمش خیر باشه واستون من عاشقه این دخمرتم عکسشو سیو کردم تو لب تابم هی به شوهریم نشون میدم کلی ذوق میکنیم ماشالله خیلی ناز و دوست داشتنیه خدا حفظش کنه
سپیده
3 مرداد 91 12:46
قدم این دختر بی نظیر مبارک باشه اکرم جون. از چشماش قشنگش هوش و ذکاوت می باره